Isnin, 6 Februari 2012

Kolam Air Panas Selayang

Malam minggu yang lepas kami sekeluarga pergi jenjalan ke Selayang untuk merendam kaki ke dalam air panas. Best jugak lepak sini malam2x. kat sini memang meriah diwaktu malam... ramai pengunjung datang sambil mandi air panas.

Tempat parkingnya dikenakan bayaran RM2 dan terdapat gerai2x yg menjual makanan dan minuman untuk pengunjung. Ok gak tempat ni untuk layan anak2x yang tak mengantuk lagi. Pukul 12tengah malam kami tiba pengunjung sentiasa ramai sehingga kami balik. Jom kita layan suasana di malam hari di Kolam air panas Selayang. Kuala Lumpur.........











12 ulasan:

  1. ramainya orang..

    tak penah pegi pun..:)

    BalasPadam
  2. waaaaaaaaaaaaaa bestnya ..tengah malam pun masih banyak lagi bang? waaa best2 :) ..umi lom pernah gi kolam air panas ..

    Umi datang nak ucap ..selamat menyambut maulidur rasul :)

    BalasPadam
  3. msti bez rendam kaki kat situ..nanti nak bawa umi gi hihihi

    BalasPadam
  4. terinagt mandi hot tab masa kt japan dulu..awww

    BalasPadam
  5. kalau letak telur mentah, masak tak agaknya ye...?

    BalasPadam
  6. wow!!! best tau kat sini ... adam penah sekali datang n berendam kat sini time adam join malaysian idol dulu ... kazen adam yang bawak datang sini ... memang best ...

    insyaAllah kalo de masa n kesempatan lagi nanti, nak la adam datang lagi ke kolam air panas selayang ni ha ...

    BalasPadam
  7. kat Kedah pun ada kolam air panas...di Ulu Legong, Balib.

    BalasPadam
  8. sangat syiok berendam dlm air panas...hihi

    BalasPadam
  9. Saya pernah ke Sungai Kelah, air panas juga...tempat pun selesa untuk percutian keluarga

    BalasPadam
  10. macam best lepak malam2 minggu... dulu2 pernah pergi 10-12 tahun dulu... tapi tak happening sangat... sekarang dah banyak berubah agaknya...

    BalasPadam
  11. Laaa... dekat bebenor ngan rumah Abe. Awat tak bagi tau. Kalau tak leh singgah minum petang dulu

    BalasPadam
  12. mmg besh.dulu masa belum ada anak ke situh..pastuh g makan laksa penang..besh=)

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.