Khamis, 25 Ogos 2011

Berbuka sesama rakan sekerja di FOE

Hari ni ramai dah yang nak balik kampung.... demam  bercuti dah bermula... semoga semua rakan-rakan pulang berhari raya dalam keadaan selamat dan sejahtera. semalam berbuka bersama-sama untuk meraikan rakan -rakan sekerja yang diadakan di dalam Projek Lab aku sungguh meriah. Tak sangka kejam-celik dah 10 tahun kerja di sini. Majlis berbuka puasa beramai-ramai sebelum bercuti memang setiap tahun diadakan kebelakangan ini supaya dapat mengeratkan lagi tali persaudaraan sesama staff. Gambar bercerita kenang-kenangan kami simpan sebaiknya seperti di bawah ini.....


 Gambar beramai-ramai bersama keluarga staff masing-masing....

 Eja merupakan peserta trip last berbuka puasa....alamatnya nasi putih je dia dapat...

 Miskiah meronda-ronda macam wakil rakyat gamaknyaaa...

 Melayan anak sambil tengok tv3 di skreen besar projektor dalam makmal....

 wahhh...salasiah dengan gaya kekenyangan selepas berbuka.........

 Geng bapak-bapak orang yang berbual.........

 Tetamu yang makan di luar beramai-ramai.........

Bila dah kenyang memasing sembang berjemaah bersama.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.