Isnin, 26 Mac 2012

Agensii Mencari Jodoh dan Poster

Semalam kami pergilah makan di luar sambil bersantai di hujung minggu... tiba-tiba kami jumpa iklan ini yang di tampal di Taman Puchong Perdana sebelah medan makan. Kami pun snap la iklan ni... kot-kot ada rakan2x atau pembaca blog yang ingin mencuba nasib untuk mencari jodoh....


Kalau nak mencuba bolehlaj klik kat gambar tu untuk memperbesarkan.... mana tahu ada jodoh di situ... heeee3x....Selain itu, pemberitahuan mengenai ceramah yang akan diadakan juga ada di tampal bersebelahan iklan cari jodoh niii....Biasa la... pilihanraya dah dekat dah ni....


Dan yang paling bestnya tentulah pokok ni.... nampaknya sentiasa "salin baju" la pokok ni dengan poster iklan... Pasti lepas ni ada sambungan orang tampal iklan lagi kat pokok ni sebab pokok ni strategik sangat tumbuh di tepi laluan orang awammmm.... haaaa3x ...

21 ulasan:

  1. macam2 sekarang nie
    semua dah ada iklan

    BalasPadam
  2. pokok mmg sealu jadi mangsa 'iklan' macam ni kan..tapi paling best iklan agen cari jodoh tu la..amboi..mmg advance ye :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. haaa3x.... tu laa.. kami pun masa baca tu tersenyum kejap...

      Padam
  3. mcm2...iklan jodoh pun bole buat bisness..isk3

    BalasPadam
  4. Hihi senyum umi baca entri ni hihi .. tak pe, mereka berusaha mencari jodoh tu .. kalau dah bertemu .. sesuai ..apa salahnya ..tapi jgn tipu pasangan ..tak baik tau ..renung renungkan ..dan selamat beramal hihi

    hihi nice entri ..suke2 :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la umi... akak pun terus suruh abang snap gambar iklan cari jodoh tu buat entri...

      Padam
  5. Best apa salin baju, kata pokok tu. Sakit tau main tampal2 kat badan org. Hehehe. Sian kat pokok. Rosak pokok.

    BalasPadam
  6. hahhha, ada lagi yer servis ni, ingatkan zaman zaman p ramlee je ...huhu..nice.

    BalasPadam
  7. kesian pokok jadi mangsa tampalan macam2 iklan.. :)

    BalasPadam
  8. Jangan dok khayal nak baca iklan di pokok last terlanggar pokoknya pulak kan K&Z.

    Glamerlah pokok tu ye hihi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. haaaa3x... betul2x..pokok tu sebelah pejalan kaki di jambatan pulak tu... kalau orang baca sambil berjalan boleh masuk longkang...

      Padam
  9. sian kat pokok jadi mangsa keadaan...

    BalasPadam
  10. assalamualaikum kazman...wah nak cari jodoh skg dah ada iklan plak kan..dah maju skg ni...:)

    BalasPadam
  11. eh ada gak tampal2 iklan cam tuh...carik kat fesbuk aje laa...lagi senang...hahaa..

    BalasPadam
  12. adoiiilahh... mcm2 biz skrg ni kan.. jodoh pun blh buat biz jugak.. haishh

    BalasPadam
  13. kalau membantu dengan ikhlas oklerkan... harap tidak memngambil kesempatan...

    BalasPadam
  14. Salam Kazman,

    Zaman la ni semuanya main ngan iklan ja kan Kazman...kesian kat pokok2 nilah yang akan menjadi mangsa iklan2 ni...he.he.he..

    BalasPadam
  15. Iklan cari jodoh tu dah satu hal, siap ada khas untuk ibu bapa yg nak cari menantu lagi, kihkihkih! Jangan dapat jodoh yg bukan2, udah la.

    BalasPadam
  16. jodoh saya dah ada so x perlu lg kot agen cari jodoh ni.. hehehe

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.