Selasa, 20 September 2011

Open House Sana-Sini

Salam semua,

Hari nak ceritakan pasal rumah terbuka adikku paie&wifenya diana...  buat pada jumaat yang lalu bersamaam hari satu malaysia. Dari kul 11 pagi sampai petang di Setia Alam, Selangor. Kemudia pada esokkan harinya pula rumah adik aku di Seksyen 7 Shah Alam dan seterusnya di rumah sepupu aku di Presint 18, Putrajaya pula.... fuhhh... letih... sampai demammm.....

Yang pakai baju biru tu adik ipar tu tuan rumah.

Adik aku sempat interprem...

Diantara ahli keluarga yang hadir.
Adik dan sepupuku yang sibuk di dapur menyiapkan makanan tetamu.....

Menyediakan juadah untuk tetamu.

 Bergambar di kemah tetamu.....

 Ibuku yang sibuk memerhatikan segala persiapan....

 Pemandangan Putrajaya di waktu malam dari rumah sepupu aku di presint 18, Putrajaya.....

Balik dari rumah sepupu pun sempat bergambar lagi....


Nukilan : mama sue

3 ulasan:

  1. bang,,,ada org dengki kt blog saya .......

    BalasPadam
  2. To khairul : aku dah bagi tips kat ruangan komen blog hang... harap bersabar dengan ujian yang melanda....

    To My life's journey : seronok sampai demam.... satu keluarga "out of service"....

    BalasPadam