Rabu, 28 September 2011

Peperiksaan Akhir Semester

Selamat maju jaya semua.... Semoga semua pelajar tiada yang repeat paper semester depan.... Sebenarnya... jaga periksa ni la yang paling aku boring nak kerja.... malas betul nak jaga tapi dah tugas kena buat la juga... Kalau mengantuk aku meronda segarkan mata... kalau boring main handphone game... kalau haus terusss ngetehhh.... kalau jumpa student tiru aku buat tak nampak jee... siannnn.... kalau tangkap nanti gantung satu semester... haaa3x... kenkadang semua tu mengimbau kenangan zaman aku duduki peperiksaan dulu... macam-macam hal nak lulus....

 Peperiksaan yang diadakan di Grand Hall dari pukul 9 pagi sehingga ke 11 pagi untuk subjek Digital. Selepas setengah jam bermula maka aku pun meronda mengutip kertas kehadiran peperiksaan atas meja pelajar-pelajar ni.....

 masing-masing tengah tekun menjawab walaupun di hujung masa. Ada lagi 20 minit sebelum masa tamat.

 Ini menjawab ke termenung ni... tunduk semacam jee....

 Lecturer dan staff yang bertugas sabar menanti masa tamat. lepas ni kena la kutip kertas jawapan.....

Mencuba sehingga titisan idea yang terakhir........

3 ulasan:

  1. tensen betol klu time amik exam ni

    BalasPadam
  2. Hihi umi teringat time dulu2 bang .. best pun ade gak ... Letih pun ade gak hihi

    BalasPadam
  3. betul3x... macam-macam ragam kita boleh jumpa ....

    BalasPadam