Khamis, 8 September 2011

Operasi Tertangguh Cabut Gigi

Salam Semua...
Harinih sudah 10 hari dalam bulan syawal, sebenarnya ada operasi yang tertanggguh.... tada... cabut gigi anak. Geram sungguh aku bila melihat gigi depannya dah mula goyang.. nak cabut masa bulan puasa x sampai hati pulak... tu yang sabar menunggu lepas raya, dan hari ini barulah berjaya bawak dianya ke klinik.Awal lagi aku cakap kat bebudak dua orang tu supaya x payah sekolah hari khamis sebab kita nk jumpa Dr Gigi..
Sebelum cabut gigi kenalah upah dulu.. bawak pi makan2 kat Percint 9, Putrajaya yang bersebelahan dengan Klinik Kesihatan Putrajaya.
Medan selera Percint 9,  Putrajaya

Landskap yang menyambut kedatangan kami.

Sungguh berselera sekali budak 2 orang yang nak kena cabut gigi ni..

Lepas makan kenalah pi Klinik Kesihatan dimana disana terdapat klinik untuk ibu mengandung dan klinik Pergigian untuk kawasan Putrajaya. Sempat syafiqah berposing dulu....

Sampai klinik kenalah daftar dan amik nombor dulu...

Ruang menunggu

Rupanya kalau budak sekolah Free... al maklumlah klinik gomen.

Saspen tunggu giliran + mengantuk...

 Tu dia 2 batang sekali kena cabut... Kesian dia..

 Nasih Baik syafik x kena cabut cuma kena buat appoitment untuk tampalan.

 Anak abah yang baru cabut gigi.

Dah X larat berjalan.

 Syafiq yang simpati melihat adiknya menahan kesakitan.

Sampai jer lab mama sempat layan game.

Kalau dah hantu game, sakit2 pun layan.

Setelah beberapa jam cabut gigi inilah senyuman orang yang tak berapa nak berseri, gigi rongak sambil tahan sakit.. takper.. nanti tumbuhlah gigi baru.

Nukilan : Mama Sue


2 ulasan:

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.